فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
پرونده «فساد در فوتبال» در هیات رئیسه اصل ۹۰ نهایی شد
فرار مالیاتی ۲۵ میلیاردی فدراسیون فوتبال/ ۱۸۸ سفر غیر ضرور کفاشیان/ ضعف نظارتی وزارت ورزش

پرونده «فساد در فوتبال» در هیات رئیسه اصل ۹۰ نهایی شد که طبق آن تخلف فدراسیون فوتبال محرز اعلام شده است.

خبرگزاری فارس: فرار مالیاتی ۲۵ میلیاردی فدراسیون فوتبال/ ۱۸۸ سفر غیر ضرور کفاشیان/ ضعف نظارتی وزارت ورزش
  •  

حسین آذین نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز هیأت رئیسه کمیسیون اصل 90 مجلس گفـت: پرونده فساد در فوتبال در جلسه امروز هیأت رئیسه کمیسیون بررسی و نهایی شد؛ موضوع پس از بررسی و تصویب در صحن کمیسیون در هفته آینده  برای قرائت در صحن علنی مجلس به هیأت رئیسه تحویل داده خواهد شد و موضوعاتی که نیازمند بررسی در قوه قضائیه باشد به دستگاه قضایی ارسال می‌شود.

وی افزود: موضوع فساد در فوتبال در اواخر سال 92 در کمیسیون اصل 90 مطرح شد و از آن زمان تاکنون در خصوص این پرونده با 70 نفر از افراد از حوزه‌های مختلف مرتبط با فوتبال مصاحبه به عمل آمد و مکاتباتی با وزارت اطلاعات، وزارت ورزش و دیوان محاسبات انجام شد و در نهایت گزارش پس از یک سال و حدود سه ماه در کمیسیون نهایی شد.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 با اشاره به محورهای پرونده فساد در فوتبال اظهار داشت: نقص مقررات فدراسیون فوتبال در حوزه داخلی و اساسنامه از جمله موارد مورد ایراد است و اساسنامه فعلی از نظر قانونی مورد تأئید نیست و به تأئید فیفا و هیأت وزیران نرسیده است.

آذین همچنین خاطرنشان کرد: از دیگر محورها آئین‌نامه انضباطی است که مغایرت آئین‌نامه به عنوان یک مقرره فرا تقنینی با مقررات موضوعه از جمله در اعطای اختیارات ویژه به رؤسای کمیته‌های انضباطی و استیناف برای صدور احکام است که باعث می‌شود به صورت سلیقه‌‌ای در این ارتباط عمل شود.

وی افزود: انتصاب افراد سیاسی غیرمتخصص در حوزه فوتبال محور بعدی است که طبق آن افراد سیاسی فاقد تجربه مرتبط با حوزه فوتبال در فدراسیون و انتصاب مدیران عامل در باشگاه‌ها منصوب شده‌اند.

سخنگوی کمیسیون اصل90 مجلس اظهار داشت: منابع مالی غیرشفاف و ارتزاق از بیت‌المال هم در فدراسیون و هم در باشگاه‌ها مشهود است، طبق این بخش از گزارش حدود هزار میلیارد تومان سالانه در لیگ برتر و لیگ دسته یک از بیت‌المال هزینه می‌شود و به غیر از سه باشگاه استقلال اهواز، پدیده شاندیز و گسترش فولاد تبریز سایر باشگاه‌ها، دولتی یا شبه دولتی هستند.

«محور بعدی گزارش اینکه نقل و انتقالات بازیکنان بدون نظارت است که این نقل و انتقالات به واسطه مدیران عامل به صورت مستقیم با بازیکنان و مربیان و یا ارتباط مربیان با بازیکنان همچنین بخش ایجنت‌های کددار و نقش گروه‌های متفرقه در نقش ایجنت‌های غیر رسمی شامل خبرنگاران، پیشکسوتان، کارمندان و ... انجام می‌شود.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 275
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 275
بازدید ماه : 387
بازدید کل : 13140730
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7